UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年9月3日 星期三

都係鍾意你叫 "Ar Me" "ArMe"

人家成日話男仔學講野慢過女仔, 我信KA

因為相對家姐, 細佬真係慢D囉, 發音冇咁正, 識講的字又少

我又冇介意過, 只要健康快樂成長就得


細佬好黏我, 我係屋企一定跟到實, 就連去厠所都要一齊 ... 佢會入埋厠所坐係度等我

如果我躲起來, 佢就會大叫 "Ar me ... Ar me...", 周圍搵我

我仲講笑話要將個英文名改為  "Ar me"

星期日佢叫識我  "Mummy" 喎, 我應該開心至啱
因為之前教極都發唔到 "Mummy" 個音
人就係咁衰喇, 而家反而好想...好想...佢叫番我 "ArMe .. ArMe"~~  
我覺得 "Ar .. me" 呢個稱呼特別 D 及嗲 D 囉

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子