UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年9月24日 星期三

再辛苦都抵

回家途中慣常打電話比家姐閒聊

以下係我地的對話內容

家姐 : 媽咪, 你今日咁夜收工?

傻媽 : 係呀! 今日好多野做呀

家姐 : 你個老闆咁曳, 比咁多野你做 ... 點解你唔做老闆?

吓, 比佢咁問, 差 D 接唔上, 傻媽 : 做老闆要好多錢, 我又冇錢

家姐 : 我以後買少 D 野, 細佬又買少 D, 比 $$ 你老闆, 叫佢又比你做老闆
 ... 我大個又賺多 D $$ 比你

唔理以後做到與否, 佢識咁講我已經好開心

心都甜哂

再辛苦都抵番哂

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子