UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年9月13日 星期六

學前教育 ... 雜誌有家姐仔呀

新的學期第一次送家姐返學校
家姐好開心一手拖住傻爸一手拖住傻媽笑笑口行返學校
校長仲話好耐冇見我, 問家姐點解咁耐冇見媽咪, 佢就扁嘴答 "媽咪要早D返工, 唔可以送我返學"
又叫我睇吓今期荷花出的 "學前教育" 雜誌, 裡面有介紹學校及有家姐張相
最初我以為得細細個頭的相, 要用放大鏡望果種呢
但傻爸食晏特登買左本雜誌番嚟睇, 仲 email 左果頁比我睇
估唔到咁大張喎 .... 佢地 5 個老友記霸左一頁呀

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子