UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年12月26日 星期一

滋味雞煲 ♥ 爺爺雞煲皇

冬至買了點食材在家玩 Bruno Cooking
簡簡單的燒飯團和烤肉,但就是無食到應節的 .... 雞
咁這晚就食個雞煲補番數 ... 又比到借口我偷懶唔煮飯 ~ ~





一坐下就點了個大的爺爺招牌雞煲
可揀大辣、中辣、小辣或走辣 ... 我們有小朋友當然就點了走辣

其實雞煲有少少辣至好味,所以好貼心的附雞煲送上辣醬一碗
這碗秘製辣醬有很多配料,食落去又麻又辣,加了少少在碗中拌雞件食,真是好味好多的



雞肉又嫩又滑,吸收了香濃又惹味的醬汁好好食
食的時候記住唔好開咁大火,KEEP 住個細火就得
開太大火煮到雞件老哂就唔好食喇 !!!



清了大半煲雞就可以食炸響鈴,即炸的響鈴上枱時熱烘烘
放入雞煲醬汁內涮一陣就食得,吸滿雞煲精華的響鈴裡面仲鬆脆,一人一件很快就食光了



差不多食完鍋內的雞件就可以加湯,準備打邊爐



我們幾個牛魔王當然先食牛肉
手切肥牛雪花分佈平均,不太肥之餘,仲有濃濃的牛肉香



而我和儍爸就鍾意這兒肥美的鵝腸
涮完不會縮到唔見了,鵝腸入口鮮嫩爽脆,有少少脂肪食落去甘香油潤但不油膩


當然要食點蔬菜平衡一下,這晚點了儍爸至愛的油麥菜


原來爺爺雞煲皇觀塘瑞和街也有店,觀塘方便我班為食朋友喎 !
下次一於約埋他們再嚟食過 ~ ~


爺爺雞煲皇
香港 九龍 新蒲崗 衍慶街 23 號 衍慶大廈地下 12 號舖



 ** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子