UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年1月6日 星期三

原汁原味 ♥ 蒸氣石鍋 ... 潮福蒸氣石鍋

【2015 年 10 月 20 日】


最近好興蒸氣鍋,好幾個月前已經與朋友食過喇 !!!
我呢隻蝸牛現在至有時間與大家分享

打邊爐枱面就有個電磁爐,點解蒸氣石鍋有個草帽 ???



這個是蒸氣石鍋專用的雲南草帽蓋,唔以為它好輕,其實它好重的
打開草帽蓋是蒸食物的蒸隔,最底層就是石鍋


蒸的時候,利用枱下面大大瓶的蒸餾水產生蒸氣蒸食物,就可以保留原汁原味
食材的精華亦會滴落最底層的石鍋粥底裡面
所以首先要準備好個粥底 ... 放米、南瓜和排骨在石鍋裡面
吃完蒸物後,就有海鮮粥食囉 !!!


店內有海鮮櫃,可以在呢度揀海鮮


第一道蒸物是蝦
店員放好蝦後,調校好枱面上的計時器,聽到『嘟嘟』響就食得喇 !!!


蒸蜆
無加任何調味的海鮮,可以食出海鮮的鮮甜原味


我們點了兩款牛肉,分別是薄片的手切肥牛和和粒
無任何調味,牛肉味非常濃郁,軟嫩又 juicy 



已預先調味的蟲草花蒸雞,味道不太濃又夠入味,雞肉也嫩滑好味


簡簡單單的蒜蓉蒸勝瓜經過蒸煮後,特別清甜


蒜蓉肉蟹蒸糯米飯
我至鍾意食蟹,吸收哂蟹汁的糯米飯鮮香撲鼻


最後,就是好期待的粥喇 !!!
吸引哂海鮮、牛肉和雞汁精華的粥,真是好鮮味 ... 一定要留肚食它呀 !!!



潮福蒸氣石鍋
香港 九龍 新蒲崗 寧遠街 10-20 號 渣打銀行大廈 F 號舖


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子