UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年1月19日 星期二

2015 東京近郊 8 天食買玩 ... 飲食篇 ♥ Cafe An Jely ♥ 表參道

【第七天 ● 2015 年 8 月 1 日 ● 星期六 ● 東京 涉谷 表參道】


這日終於有時間比儍媽我去 shopping 喇 !!!
食飽早餐就出發囉 !!!



平時在東京怕塞車,只會搭 JR
但之前睇杜如風的東京攻略介紹了這架由池袋出發的巴士,途經我們想去的涉谷
唔需要在車站內轉嚟轉去,又可以欣賞吓沿途景色,仲可以在你想 SHOP 的店舖附近落車
... 唔錯 ... 唔錯



先去 Niko and ... shopping 
我 shopping,他們好醒目的食住等 ~~
掛住買 買 買 ... 無影相 ...


逛到累就到了這間食物好吸引的 Cafe An Jely 食個晏 ... 抖吓先


點了兩份意粉餐 1,480YEN 有沙律、意粉、甜品和飲品


儍爸的青醬牛油果煙肉意粉


我的白汁露筍煙肉意粉


甜品 ... 是大大件的海綿蛋糕


我們點了一件牛油蛋糕配士多啤梨醬和另一件朱古力味配朱古力醬
食完碟意粉都飽飽地,諗住食兩啖蛋糕試吓味
點知 ... 件蛋糕真系好似海綿咁鬆軟,有蛋味又有牛油味 ... 好食到 ... 一陣又成件食哂囉 ~~


見兩隻小魔怪咁乖陪我逛街街,奬他們一人一杯乳酪特飲 @790YEN


在涉谷逛到累可以考慮到 Cafe An Jely 嘆杯飲品休息下


** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定



2015 東京近郊 8 天食買玩 ... 河口湖音樂森林 ♥ 富士河口湖 
2015 東京近郊 8 天食買玩 ... 路邊風味 ♥ 炭燒粟米
2015 東京近郊 8 天食買玩 ... 果園即摘即食水蜜桃放題 ♥ 山梨縣

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子