UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月22日 星期二

沙巴之旅 Day 1 ~ 13/7/2008 到著篇

好準時 11 點落機, 機場好細, 仲擴建緊, 好多裝修工作進行中

得兩條行李輸送帶, 等行李時熱到流哂汗 .... 冇冷氣 KA 熱死人 .... 希望擴建後個新機場有改善啦

一出機場, 搵到送我地去酒店的司機哥哥 ..... 喂等等, 換埋錢先

  要經過充滿碎石的爛地至到停車場
藍色的天空, 白色的雲, 深綠色的樹木, 草綠色的草 ...... 好開心呀!!!
不過, 最興奮都係見到個海, 有唔同層次的藍色, 及陽光打落海面的金光閃閃, 好靚好靚 ......
  個司機哥哥好好人, 仲充當導遊介介紹沿途景色及觀光點
又問我地鍾唔鍾意食榴槤, 見到公路邊的攤檔仲停車比我地買榴槤, 話可以係車食喎 ... 好野
  有 2 種榴槤, 司機哥哥話青綠色嗰種係本地種唔同泰國的, 我地買左個好細的青綠色嚟試 (15RM) , 好香好甜, 食完個口仲好香....好好味呀...質素拍得住勁貴的干腰
磅緊呢個送比司機哥哥的, 我地試後面青綠色嗰種

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子