UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月6日 星期日

4 歲生日會

一年一度的公主家姐生日會已完滿結束.
好彩生日會係屋企樓下會所搞咋, 昨日攞著 3 大袋食物加用品, 仲有 2 隻小魔怪落到平台突然傾盆大雨, 公主家姐嚇到唔敢行, 要大姑媽抱佢去會所.
地點 : @會所
日期 : 2008 年 7 月 6 日 (星期日)
時間 : 下午 4:30 至 6:30
人數 : 12 成人 及 6 小童
主題 : 公主派對
呢度係比人打桌球的, 地方寬敞及設備齊全, 除了有一張桌球枱外, 仲有飛標玩, BAR 枱又可 SET 成 BUFFET 枱, 最方便係有洗手盆及迷你雪櫃雪凍飲
.....其實呢度可以容納更多人, 我諗大約 30人, 但呢個懶媽媽怕多小朋友場面混亂, 所以只係搵左平時的鐵腳
又 SET 多張枱擺派對玩具比小朋友玩 
家姐見到 D 公主餐具幾開心
小朋友枱仲鋪埋公主枱布...幾靚
 
個兔仔汽球好難吹 KA
 
BIRD BALLOON 吹左出嚟又幾似隻雀仔
登 登 登 ..... 呢個就係勁貴的 3D 公主生日蛋糕 .... 又真係好靚喎
家姐見到個蛋糕開心到呆左 
切蛋糕嗰陣好搞笑 KA ..... 我地一唱生日歌, 家姐有D不知所措, 仲一枝箭咁跑開左, 再跑返嚟, 仲跌左落地 TIM
之後, 問佢點跑開, 佢話 "怕醜" 喎
 
我地跟著老闆娘教的切蛋糕的方法, 否則個公仔會跌
呢個蛋糕有 9 層, 上面幾層係芒果味, 下面係黑森林.
個蛋糕好好味, D cream 冇想像中仲膩, 又多芒果粒, 婆婆食左 2 件芒果及 1 件黑森林
 
件公仔衫都係 cream 嚟架
 
呢個就係美人魚艾利奧公主原來個樣
所有親朋都知家姐的 favour 係公主, 所以大家都送公主比家姐
姨姨送的 Q 版 AURORA 睡公主, 有花香味架 ~~ 家姐貪新忘舊, 唔要佢個小BB, 昨晚要攬住呢個新歡瞓
著粉紅色裙的公主~~家姐梗係鍾意

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子