UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月23日 星期三

沙巴之旅 Day 2 ~ 14/7/2008 AM @Nexus

早餐 : 豐富的 Breakfast Buffet @ Nexus  

cereal ~ 有星星蜜糖味, 朱古力味, 原味粟米片等

可加乾果落cereal及乳酪到食 ~ 提子乾, 西梅乾, 杏脯乾

士多啤梨乳酪
 
 
 
家姐的 ~~
  爸爸的 ~ 煎雙蛋 (廚師即席煎的, 可揀煙肉蔥奄列), 腸仔及 ham
  傻媽媽的 ~ 朱古力冬甩, 溫泉蛋, HAM, 腸仔, 茄汁焗豆, 藍苺乳酪, 菠蘿汁及奶茶...比大家知我咁大食tim
家姐好掛住個靚靚游池, 一食完早餐就去游池玩水

  池中間有個 BAR, 見到人地著住泳衣浸住對腳坐係泳池嘆野飲好不寫意, 真係好想撇甩兩隻小魔怪去嘆番杯
其中深水少少的大人池有兩條滑梯, 可惜家姐唔敢玩, 聽日試吓再氹佢玩先
  呢兩個水泡好貴呀!!! 租一日要 10RM, 可以買到一個新的 .... 唉, 兩隻小魔怪要 ~~ 又有咩辦法 ..... 一陣出 Town 一定要買兩個先
  家姐已經夠胆到唔洗我地磅實佢, 自己攬住個水泡玩
  細佬唔識死呀, 好鍾意係池邊行上行落 ... 辛苦死我地喇, 成日追住佢, 睇少一眼都死 
  個椰青好大好多汁, 我地 3 個大人都飲唔哂
  家姐及細佬梗係嘆番枝甜筒喇
 
間尾房咁遠, 每次來回真係想死, 好彩有房換啫
游完水, 兩隻小魔怪梗係瞓晏覺, 我地就執定野等換房

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子