UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月22日 星期二

沙巴之旅 Day 1 ~ 13/7/2008 NEXUS RESORT

呢間酒店好注重保安, 所有車輛必須經過呢個有保安註守的閘口


大約 45 分鐘車程, 終於到達呢間要住 4 晚的 Nexus Resort

 
 
  Check-In 後, 有專人駕駛 Golf 車送我地及行李去房間 ... 梗係喇間房係鬼咁遠的尾房


我地一早 request 左相連房,
一間 double bed, 另一間 twin bed, 兩間房打通後好大,  有足夠空間比兩隻小魔怪周屋跑


家姐及姑媽瞓 Twin Bed


我地夾住細佬瞓 Dobule Bed就唔驚佢碌落地


雪櫃有 2 支冰凍的礦泉水免費比你飲


厠所大到呢....有花灑及浴缸

 
 
梳粧枱 (櫃內有風筒, 可以唔洗帶) 
  坐厠都有兩個 
  又有 2 款拖鞋提供
  仲有熨斗及熨衫板
  由於我地住地下, 打開露台就可以行出去花園及沙灘
好搞笑呀!! 係露台睇睇吓風景, 見到有人騎著馬係沙灘漫步

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子