UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月21日 星期一

沙巴之旅 Day 1 ~ 13/7/2008 出發篇

籌備多時的陽光與海灘沙巴之旅出發 LU


由於晨早 8 點機, 琴晚家姐著定去街衫瞓, 免得一早抄醒佢換衫 ...... 實發老脾

預算 : 4 點起身梳洗, 5 點出門, 6 點到機場, 8 點起飛

凌晨 4 點幾兩隻小魔怪柀我地的梳洗的聲音吵醒, 佢地出奇地冇發脾氣, 細佬仲笑笑口望住我地 say HELLO, 之後佢地乖乖地等出發

天氣唔好, 仲落雨, 好彩由爸爸駕車去機場, 否則攞住行李及兩隻小魔怪搭車都幾麻煩

兩隻小魔怪異常興奮, 家姐認得條路同去迪士尼的一樣, 仲同細佬一齊搵米奇標誌

  第一次用喼遠行 ..... 幾大個喼 
去到機場, check-in counter 都未開
  check-in 完, 去左大快活食早餐
  都唔明點解咁早, 都要去到冇雷公咁遠的 49 號閘口, 搭完冇人駕駛列車, 咁要行行行
第一次咁近距離望到個控制塔
家姐及細佬見到咁大架飛機 .... 好興奮
今次坐港龍機
細佬未夠 2 歲唔洗買機票, 要用 baby seat belt 綁係我條 seat belt 度, 但佢一向都係綁唔住的, 一扣上條 belt 佢就大叫, 好彩一早準備好多好多零食塞住佢把口
  兒童飛機餐 .... D 西瓜比細佬清哂, 家姐就已經瞓左
  飛機餐 ... 都係兒童餐好食 D
港龍兒童禮品包

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子