UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年7月26日 星期六

和宴燒烤

我個 blog 除了家姐及細佬的相, 仲有好多美食的相, 梗係喇 ... 因為我為食囉!!!

今晚我地又去左大吃一頓

和宴燒烤 ~~ 好味到又嚟 encore, 次次嚟都咁好味, 永冇失準 (上次掛住食冇影相, 今次有相睇)

先嚟個燒肉拼盤 ~~ 
有牛舌, 豬頸肉, 牛肉, 雞肉(雞肉用麵豉醃過,好好味)
牛胸腹   
  牛裡脊 ~ 肥美多汁, 入口即溶, 勁香牛肉味
  柚子豬頸肉 ~ 豬頸肉有柚子的酸甜味, 冇咁肥膩
   蒸鮑魚就食得多, 用嚟燒烤你又試過未??
最後, 梗係要食埋菠蘿雪皅及水蜜桃雪皅至 perfect.

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子