UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年11月17日 星期四

好食推介 ... 丼丼屋食堂 @ 鑽石山荷里活廣場

向來對日式料理都特別偏愛
較早前也知道鑽石山荷里活廣場開了間新的日式食堂
但每次見到店舖前人龍都會轉頭走

其實今次都不例外 ... 晚市喎,當然多人呢
但我家兩隻小魔怪都被櫥窗的冷烏冬吸引著
嚷著等位都要食 ... 所以我就被迫等位喇

真的很多 ... 很多人 ... 最後等了近一個鐘至等到位子



丼丼屋食堂 Dondonya Shokudo
香港九龍鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場3樓371號舖



等了咁耐位,兩隻小魔怪已經餓到發慌
即刻點了兩客冷稻庭烏冬 HK$20
超抵食 ... HK$20 客咋,比想像中要大碟
麵條較幼身,好煙靭好滑
至愛它濃濃的冷麵汁,混和附上的薑蓉,跟烏冬同吃好搭配


我點了網友大讚的滑蛋豬扒丼 HK$68
賣相好吸引,大大件豬扒鋪在最上面,無被蛋汁浸淋 ... 抵鑽
豬扒炸得好鬆脆,不油膩,肉質鮮嫩
米飯選用日本新潟縣的秋田小町米

滑蛋內有洋蔥絲及醬汁,每粒米飯沾滿蛋汁,好好食
令我想起日本旅行時食的豬扒丼


鹽燒雞腎 HK$33
大大件,不會燒得好乾


燒雞泡魚乾 HK$28
燒雞泡魚乾是我們的至愛小食
每到日式居酒屋必食的小食,可惜不是每間都有的

色澤金黃賣相好吸引,燒到面有少少焦,食落香脆而中間軟身,又甜甜地
... 差不多整碟被兩隻小魔怪 KO 哂


凍青蘋果茶 (瓶) HK$30
一瓶有 500ML 可酌 4 杯 ... 超抵飲


北海道雪糕新地 HK$25
可自選一款糖漿及一款配料 (另加配料每款 +HK$3)
我們選了朱古力漿 + 北海道十勝紅豆

用北海道 3.6 牛奶製的雪糕 ... 好濃好滑的牛奶味
北海道十勝紅豆 ... 夠甜又夠軟,不錯

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子