UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年10月2日 星期日

【香港四圍遊】閒遊中上環 ♥ 藝里坊壁畫街 打卡影靚相。海味街買海味。太平山街嘆杯啡。老字號港式茶餐廳嘆杯絲襪奶茶

 

早兩星期與儍爸無無聊聊去了中上環逛吓
揀了間主打泰越菜嘅餐廳嘆個寫意午餐

就去了好多網友推介嘅打卡景點 ... 藝里坊壁畫街
色彩繽紛嘅壁畫牆好靚,好啱打卡







之後可以去埋 ... 海味蔘茸燕窩街


我哋仲買了啲香料
磨成粉嘅香茅用嚟整雞翼、雞扒、豬頸肉超方便


估不到這間『祥興茶行』居然有咖啡賣 ...
我哋路過的時候就係被陣咖啡香吸咗埋去 ...
飲哂屋企啲存貨再嚟入貨 ... 


路經 ... 荷李活道公園


儍爸話去開中上環
順路逛吓之前 ViuTV 電視劇『太平紋身店』的主要場景 ... 太平山街
仲可以搵間 cafe 嘆杯靚咖啡 ...

咁啱見到 ... ViuTV 電視劇『I Swim』Miss 翁嘅壁畫牆
梗係要影番張相打卡啦 !!!


記得附近有間老字號港式茶餐廳『蘭芳園』

有時間仲可以逛埋 ...

中環半山的香港醫學博物館
參觀香港的法定古蹟之餘,也可以認識香港的醫學史 


經市建局復修活化後的三級歷史建築物
不再是傳統街市的『中環街市』,變為特色食肆、售生活雜貨和文青小店 ...


仲有被列為香港法定古蹟,保留和活化歷史古蹟 ... 大館
位於香港中環荷李活道的前中區警署、中央裁判司署和域多利監獄的建築群


** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子