UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2021年4月18日 星期日

【食記】相撲手午市放題 │日式 爐端燒 。任點任食 ♥ 炉端燒日本餐廳


上個月尾是儍媽和儍爸的結婚周年
又有借口比我哋食餐好 ~~

我哋去食了頓豐富的 ... 相撲手午市放題
其實好耐之前與儍爸都食過喇 !!!
佢話咁耐冇食,想再食喎 ...
上酒店 eShop 見到預購有 82 折,即刻 action  ...


相撲手午市放題 ... 只在周六日供應
除了刺身盛合和廚師推介的汁煮鮑魚
餐牌上的卷物、天婦羅、爐端燒和甜品都是任點任食
還包了一杯飲品,我們點了水蜜桃梳打和荔枝梳打



這餐我哋最期待的就是炉端燒 ...
我們圍坐在大長方形吧枱邊,看著師傅用烤爐即席燒烤食物
烤好後師傅會用木製的船槳托著料理遞給你
但是我們坐在師傅旁邊的座位,因為太近,用不著船槳遞送食物


推介『必食』的是 ... 銀鱈西京燒
一坐下就見到師傅在燒銀鱈魚,餐單都未點 ...
師傅的銀鱈魚就燒好,還問我哋要唔要一份 ...
銀鱈魚燒得微焦,魚皮香脆,肉質嫩滑,真是要 encore 多兩份 ~~


儍爸愛吃的 ... 海老塩燒


海老就是燒大蝦,不只大隻,蝦頭還有很多膏,蝦肉鮮甜彈牙


我們兩個牛魔王當然要點 ... 牛扒網燒
不會燒得太熟,牛味濃郁又 juicy


燒羊架


炉端燒帆立貝


明太子手羽先
雞翼去骨釀入明太子,燒至香脆的雞翼加上微辣的明太子,入口啖啖肉又惹味


骨付豬肉腸


生銀杏塩燒 + encore 的銀鱈西京燒


燒魷魚 + 燒芝士年糕


儍媽想食卷物又怕太多,就點了『1』份葱吞拿魚卷
原來卷物和天婦羅也是以『件』計,咁又幾好喎
唔怕點太多食唔哂,仲可以試多幾款食物



還有燒粟米和甜品



餐單 ...



炉端燒日本餐廳 Robatayaki @九龍海逸君綽酒店
香港 九龍 紅磡 黃埔花園 德豐街 20 號




** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡 
cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子