UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年12月22日 星期五

【西環美食】夢幻的棉花糖下午茶 ♥ L’attitude

靚媽之前睇過我篇食評
比餐廳可愛的熊仔、兔仔公仔、雲朵呆燈 ...
仲有好夢幻的棉花糖飲品吸引了

成日都話要嚟食番餐,可惜夾極都夾唔到時間 ... 這日終於夾到時間了 !!!





一來到,兩個儍婆即刻拎哂 D 公仔來影相 ... 好彩下午茶時間不太多人啫 ...



無嚟一排,現在推出了套餐,不需單點食物 ... 抵食好多
下午茶時間,除了這幾款下午茶餐,仲有用鳥籠盛裝得很精緻的 high tea set



我們點了兩份 HK$68 的下午茶餐,+@HK$15 升級了特飲

靚媽很開心呢 !!!
下午茶餐 +$15 就可以升級點杯她好想飲的棉花糖飲品 ...

不過有四款咁多 ... 點揀好呢 ...
藍柑奶昔、薄荷奶昔、曲奇忌廉奶昔、綠茶忌廉沙冰 ...



美美的夢幻棉花糖雲朵飲料 ... 靚媽完全就是為了它而來的 ~~

影夠相後 ... 可以開動囉 !!!



綠茶忌廉沙冰
可以直接用飲管品嚐沙冰
但我建議先將棉花糖放在碟上
先品嚐濃滑的牛奶雪糕,才飲用綠茶忌廉冰沙



我點了杯少見的 ... 英式太妃鮮奶咖啡 English Toffee Latte

小時候很鍾意食拖肥糖,長大後卻少食了 ... 因為怕肥囉 !!!
但是天氣凍就是想飲點甜膩的飲料

因為奶泡和拖肥的關係,咖啡的甘苦味不太重
入口有拖肥糖的香甜,甜度不太高亦不太甜膩,味道不錯



鵝肝吐司 ... 一客兩件
法式多士烘至脆卜卜,配上油脂豐膄的鵝肝和帶咸的三文魚子,味道好夾,不會覺油膩



明太子涼拌烏冬 ... 份量十足,幾大碟喎
煙靭彈牙的烏冬配上酸甜醒神的日式胡麻醬,啱哂我們的口味





L'attitude
香港 西環 堅尼地城 卑路乍街 68 號 Imperial Kennedy 地下 2 號舖




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子