UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年1月13日 星期五

香港都食到 ♥ 新鮮現炸的 ♥ Calbee 蜂蜜牛油味薯片

【2016 年 11 月 13 日】



現在唔需去首爾或日本至有新鮮現炸的薯片食
灣仔利東街的 Okashi Galleria x Calbee Plus 都有得食喇 !!!


Okashi Galleria x Calbee Plus 其實去年 3 月已開幕,不過最近至幫襯 ...
這店是卡樂 B 於日本海外的第一間 Calbee Plus 分店


門口處有個透明玻璃開放式廚房,可以見到新鮮薯片和薯條的製作過程


當然還可以親嚐新鮮即炸薯片和薯條


這日就試了香港店期間限定的 ... 蜂蜜牛油味薯片 + 日本 3.5 生乳軟雪糕 HK$45


現炸的薯片薯香撲鼻,波浪型食落去較有口感,蜂蜜牛油味香脆又唔會太油膩
我就鍾意點少少軟雪糕一起食,香脆咸甜又暖又凍,好邪惡呀 !!!


店內更有卡通精品和零食專區


卡樂 B 吉祥物、杯和迷你模型巴士 ... 


還有文具 ...



為食的我當然最想買卡樂 B 零食返去慢慢嘆 ...




上層是創意烘培產品工作坊,不過好似要先預約 ...


Okashi Galleria x Calbee Plus
香港 灣仔 皇后大道東 200 號 利東街 地下 G14-15 號 (合和中心對面)


** 以上分享是以我的口味、喜好和感受作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子