UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年1月21日 星期六

好康推介 ... 登記美贊臣會 ♥ 送 BB 展入場劵

以前成日話天生天養,但是現在的世代不同喇 !!!
現在養一個小朋友的開支很大的 ... 何況我仲有兩個 ...

所以以前每逢 BB 展我都去逛的
因為展場內有最新和最齊的育兒資訊和嬰孩產品,還有至筍的優惠和試用品贈送

唔好以為現在兩隻小魔怪咁大,我就唔會留意這方面的消息 ...
其實我身邊都有不少準媽媽和新手媽媽的朋友仔
所以我都會幫他們留意這方面的資訊 ...





好似最近在網上留意到美贊臣 2 月尾有個 BB 展的推廣活動
只要登記成為『美贊臣會』的新會員或經舊會員介紹
就可以享有尊貴禮遇總值高達 HK$500
。 2 張 BB 展入場劵
。美贊臣 A+ 嬰兒紗巾被
。《OURS 媽媽寶寶》電子版雜誌

只要簡單完成登記步驟,除了有免費 BB 展入場劵比你去掃平貨
仲有機會獲得『迪士尼美語世界』幼兒學習套裝及維尼小熊手偶
同埋 Enfinitas 媽媽藻油 DHA 一樽呀 !!!



有興趣就去呢度睇下,活動推廣期做到 2017 年 2 月 8 日咋
https://campaign2.meadjohnson.com.hk/bbexpo201702_preg/mjwebsite

等我都通知朋友仔登記做會員,拎番兩張入場劵去 BB 展掃平貨先 !!!


#美贊臣 #春季BB #潮媽必去 #愛相伴 #美贊臣會
#BB展做足準備 #掃平貨最開心 #沒有最多的優惠只有更多的優惠

#免費去shopping #精明媽咪醒目BB 


** 資料由品牌提供


** 以上分享是以我的喜好、感受和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子