UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年6月15日 星期三

充滿 ♥ 歐陸風味的 The Chop House

約了班姊妹出嚟食飯傾下心事
這日搵了間充滿歐陸色彩的 The Chop House



我點了杯 Triple Lychee Mojito HK$70
多了荔枝味的 mojito 多了份果香,甜甜地又幾好飲,裡面仲有幾粒大大粒的荔枝肉


友人點了瓶特別推介的 Rose Sangria HK$88 一起飲
Rose Sangria 除了有很多水果,仲有玉桂條
入口甜甜地,有淡淡的果香,酒味不太濃,仲有陣陣的玉桂香,好啱女生的口味


墨西哥式雞肉餡餅 HK$128
餡餅烘到乾身,裡面的免治雞肉和蕃茄餡料味道適中,不需加任何調味已經好好味



招牌沙律配牛柳 HK$148
肉味香濃的牛柳煎到啱啱好,配埋清爽的蔬菜一起食就無咁膩


炭燒海鮮拼盤 HK$358



好豐富的海鮮拼盤,有爽品彈牙的蝦、香口的炸魷魚、大大件的三文魚扒
平時不太鍾意食煎熟了的三文魚扒,就是怕魚質過熟『嚡』口
但是這件三文魚扒裡面仲好嫩滑,我一個人都食了半件 ... 都算少有


蒜香大蝦伴紅花飯 HK$180
金黃色的紅花飯很香,配埋蒜香大蝦一起很惹味又滋味


甜品點了炸蘋果卷 HK$65
蘋果批食得多,第一次食炸的蘋果卷
先將脆卜卜的蘋果卷點少少呍呢嗱汁和雪糕一起食
甜香的呍呢嗱汁、酸酸甜甜的蘋果、仲有冰凍的雪糕 ... 好特別的味道



The Chop House
香港 九龍 尖沙咀 美麗華商場  3 樓 3012C 舖 


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子