UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年6月27日 星期一

大滿足的生日午餐 ... Kowloon East Kitchen

上星期二是儍爸生日,趁著兩隻小魔怪返了學
我們兩老就去了撐枱腳食了個晏

因為要預時間返去接他們放學 ... 不可以去得太遠
地點就揀了觀塘工廈樓上 cafe ... Kowloon East Kitchen



由於是觀塘的舊式工廈,樓底比較高,座位又不是擺放得太迫,空間感十足


一坐下,未點餐服務員已經放下麵包 ... 啱哂非常肚餓的我
鬆軟的麵包點少少橄欖油黑醋一起食,酸酸甜甜的 ... 特別醒神開胃


點了兩份午市套餐 ... 包頭盤 + 主菜 + 飲品 + 甜品


頭盤可以揀青豆忌廉湯或青瓜沙律蜜糖芥末汁,我們就每款各一
青豆忌廉湯夠 creamy,無青澀味,還加入惹味的煙肉粒增加口感和味道


喜歡食肉的儍爸的紐西蘭肉眼扒配薯條 HK$158
肉眼扒外層烤至焦脆,切開後呈鮮嫩粉紅色的肉質非常誘人
食落去鬆軟又 juicy, 肉味又濃郁
無添加任何醬汁,只在肉眼扒上面加了少少香草牛油,更能帶出肉的味道


我的香煎爐魚燴什菜 HK$108
大大塊的煎爐魚,魚皮煎至酥脆,魚肉柔滑鮮嫩,食落去啖啖肉


我的 Flat White 和儍爸的凍咖啡


甜品 ... 腰果朱古力餅配呍呢嗱汁和意大利奶凍


很鍾意 brownie 裡面的大大粒的腰果,食落去不只增加口感,亦多了份果仁香,無咁甜膩

食埋香濃軟滑的意大利奶凍,這餐生日午餐真是大滿足呢 !!!

 

Kowloon East Kitchen
香港 九龍 觀塘 駿業街 66 號 巧運工業大廈 5 樓 C 室



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子