UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年6月4日 星期四

鬧市中的悠閒晚餐 ♥ RBTea

這日儍爸約了朋友食飯,我又與兩隻小魔怪出去食飯

平時成日經過尖東新文華中心,都唔知 1 樓有間咁好坐的食店




原木簡約設計,環境舒服 ... 店裡還有兩張好好玩的韆鞦椅

半自助形式的,我先去點餐,兩隻小魔怪就去搵位

點好餐,將號碼牌放在枱上就有服務員送上餐點


我點了一份晚餐 ... 餐湯 + 主菜 + 飲品 ... 再加一份腸仔及窩夫

先來餐湯 ... 香濃忌廉蘑菇湯
裡面有很多蘑菇粒、不會稀稀的,好喝到囝囝一個霸哂嚟喝


另點的 ... 香煎香草腸配薯條
小朋友至鍾意的香口小食 ... 薯條和香腸兩款都是小魔怪的至愛
而我就鍾意健康的西芹條,好 fresh 好爽脆


晚餐的 ... 香濃忌廉龍脷意粉
意粉不會太腍,忌廉汁香滑又 creamy


囝囝好鍾意珍珠奶茶裡面煙煙靭靭的珍珠粒粒
所以餐飲就加了 HK$10 升級 ... 珍珠奶茶

茶面有一層奶泡 ... 賣相不錯
飲落去不太甜,有茶味又有奶味,珍珠的軟硬度也適中,煙煙靭靭的


食了咁多野最好喝杯 新鮮水果熱茶 
一整壺的水果茶份量不少,裡面還有水果粒,可以添到 3 杯,我和囡囡可以一起嘆

茶味道酸酸甜甜好開胃
我鍾意它不太甜,飲落去不只有水果味,還飲到苿莉茶的香味


最後,當然要食埋甜品至完滿

儍媽點餐時一起點的窩夫,服務員好細心的問過我們系咪最後食完至上甜品


藍莓香脆鬆餅 ... 好大份的甜品 ... 賣相不錯
這個是我和囡囡兩個一起食的,所以點了一份
另外還有輕盈份量的 ... 應該是這個的一半份量

脆卜卜的窩夫配上甜甜酸酸的藍莓和冰凍的雪糕
真的令人食不停口,一件又一件 ... 好快就 KO 了一份囉 !!!


RBTea 新文華中心
香港 尖沙咀 科學館館 14 號 新文華中心一樓 210-217 舖

RBTea 新文華中心 Facebook Fans Page


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子