UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年6月10日 星期三

完美的下午茶組合 ♥ 瑞士咖啡室

囡囡興趣班下課剛巧下好大 ... 好大雨
唯有去食個下人午茶避雨



星期日都有下午茶餐 ... so good
囡囡點了份好高卡的下午茶餐 ... 瑞士汁雞肶配金磚
金磚就是西多士,裡面還夾了花生醬

這個組合好正呀!!!
雞肶和西多士都是下午茶想食的,真是好難揀 ... 這份餐就可以一次食哂兩款喇

飲品揀了熱檸蜜 ... 因為這兒的檸蜜不須額外加費,其它食店都要加費,好抵飲的



而我揀了豬扒包配薯條 + 熱奶茶


豬扒包都不錯,如果加多點洋蒽仲好味
囡囡今日好好胃口,連我份薯條都食埋 ...


 
瑞士咖啡室

九龍 新蒲崗 雙喜街 19 號 雙喜工業大廈 地舖


** 以上分享以我的口味、喜好和情況作分享,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子