UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2015年6月26日 星期五

抵食肉骨茶套餐 ♥ 星洲名廚

【2015 年 4 月】

儍爸好鍾意飲肉骨茶
朋友去星加坡都會買些肉骨茶湯包比我們做手信
方便我們在屋企煲嚟飲

但這日儍爸突然話想食肉骨茶,一時間又點煲到比佢呢 ???

梗系落街食喇 !!!




星洲名廚位於土瓜灣,是街坊食店,它的精選晚餐選擇不少的


儍爸想食的肉骨茶都有套餐 ... 一人份量 HK$65
有肉骨茶、油條、白飯、白灼時菜、還有飲品


肉骨茶裡面有很多排骨,還煮到好入味,點少少黑醬油食香甜好味
肉湯不油膩,又不會太重中藥味,至鍾意將油條和飯加埋肉湯一起食


另外,點了份海南雞飯套餐和豬頸肉撈麵餐
奉送足料老火湯 ...


海南雞飯套餐 HK$55 ... 有 4 份 1 隻海南雞、雞油香飯、白灼時菜


雞肉嫩滑,兩隻小魔怪鍾意點黑醬油,而我就鍾意加少少薑茸和辣椒醬一起食
飯吸了雞油和雞湯的精華,不須餸菜單食也可以

 

名廚晚餐 ... 豬頸肉撈麵 HK$46


3 個餐都附送咖啡或茶 ... 汽水 +HK$6,儍爸和小魔怪分別 +HK$3 轉飲凍檸茶
而我轉飲熱拉茶就要 +HK$12 ... 真是有少少貴,不太捨得,都是儍爸幫我點的
我諗貴在拉茶面層手拉出來的泡泡,但是泡泡不夠多和幼細


星洲名廚
九龍 土瓜灣 北帝街 35 號



** 以上分享以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子