UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年10月6日 星期一

與 kitty 悠閒的嘆早餐 ♡ Hello Kitty Secret Garden

呢兩個月同事們輪流放年假陪小朋友放暑假及清年假
大家互相補位 ... 真是做到無停手

趁周末與囡囡去搵 Hello Kitty 食個靚早餐 relax 吓先


見網友話呢間是長龍店嚟 ... 要等成 1-2 個鐘至有位的
所以平時於假期瞓到日上三竿至起床的我


特登早點起去排隊等位


點知去到 ... 無人排隊的 ?! ?! ?!


未開舖 ???????????? 

 

唔係 ... 可能是太早,店內只有一枱食客咋

 

我及囡囡可以慢慢影完相,至入坐
 
 

真是 Kitty 處處 ... 不只枱及椅
水杯、刀、叉、杯墊、餐紙 ... 所有餐具都印有 Hello Kitty 標記的


平時人多等位,限定一小時用膳時間
但是這個時間咁多位 ... 邊有限用膳時間
我們又可以慢慢諗下食咩 ???
 

點了兩杯飲品 ... 我的 朱古力鮮奶咖啡 Cafe Mocha HK$40 ... 好 kawaii 的 hello kitty 拉花
可能太早未瞓醒或是見到咁多 kawaii 的 kitty,咩都唔記得
竟然忘了點好多網友推介的玫瑰咖啡 .....

還有囡囡的 雜莓沙冰 Berry Mixed Smoothie HK$42
沙冰上面有鮮忌廉,我好怕太酸的雜莓,在未 mix 忌廉前試了一口 ... 唔太酸的
mix 了忌廉後還好滑溜



 
秘密花園漢堡 Secret Garden Burger HK$98
賣相不錯 ... 好豐盛喔 
囡囡好鍾意炸得金黃酥脆的薯條,每條薯條都好肥美,薄薄的脆薯皮包著綿綿的薯蓉

 

而我就鍾意層層疊疊的 burger,漢堡扒好 juicy
餡料好豐富,有厚煙肉、厚蕃茄片、酸瓜、生菜,加埋微酸的秘製醬汁 ... yummy

不過,亮點當然是面層的 ... Hello Kitty 形的煎蛋 ... Kitty Kitty 點捨得食了你
 
 

食了主菜,是時候點甜品囉
 

咁多款 ... 好難揀喎


最後,至愛藍莓的囡囡揀了藍莓芝士撻 Blueberry Cheese Cake HK$48

 

賣相真是好 kawaii ... 
最初以為上面裝飾的 kitty 是甜到膩的糖霜做的 ... 原來是用白朱古力做的 ... 不太甜的
撻底香脆,藍莓又新鮮,芝士餡裡面還有藍莓果醬,令甜膩的芝士餡加多了酸甜果香
 


臨走時,眼利的囡囡叫我望吓地下 ... 原來地上都有 Hello Kitty 的招牌蝴蝶結


當日是 Sat. 我們 10:30am 到達 ...店內不多人,任坐任影,慢慢嘆
離座時約 12:00,可能是午飯時間,開始多人,亦開始要排隊 
想好似我們咁悠閒咁慢慢嘆,就要早點去搵 Hello Kitty
記住只是 Sat. 及 Sun 至開早點的

Hello Kitty Secret Garden
香港 大坑 安庶庇街 19 號地下


** 以上分享是以我的品味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子