UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2014年10月9日 星期四

貓山王榴蓮千層班戟 ♡ 沛公甜品

不只我,我們全家都好鍾意食榴蓮
所以見到 tryit 有榴蓮甜品試食 ... 當然即刻報名喇

好好彩的 ... 又比我抽中了 ... 所以今次又有口福喇 !!!


這件就是今次試食的 ...  沛公甜品 貓山王榴蓮千層班戟   


榴蓮班戟間中都食
但是榴蓮千層班戟第一次試咋
還要是用榴蓮中的極品之一 ... 馬來西亞貓山王榴蓮做的 ... 真是好想快點食呀 !!!

一打開盒蓋已經聞到好濃郁的榴蓮的香味
但是食之前當然是相機先食 ... 在旁的小魔怪不停的催促我快點拍 ... 因為他們要想快點試食 


千層班戟是由班戟皮、再塗上忌廉和榴蓮蓉層層疊而成的
一件千層班戟約有十層、每層都疊得好平均、層次分明 ... 賣相不錯


班戟皮煎得金黃軟糯,忌廉香滑不太甜膩
裡面的榴蓮蓉也好足料、揭開班戟皮真的見到一層的榴蓮蓉
貓山王榴蓮較香甜濃郁、與忌廉和班戟皮好夾 ... 一件真的不多夠,好想再食多件



** 產品由品牌及 tryit 提供

** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享及感受,合用 / 一試與否請自行決定


沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子