UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年3月14日 星期一

好食推介 ... 和風紙上燒 @大家樂

為食鬼又出動試新野 ... 大家樂的和風紙上燒
可能太夜喇 (晚上八點),我地呢班牛魔王最想試的牛之選及烏冬都售罄
唯有點了一客『海之選』及『豚之選』

海之選 ... 有海蝦 2 隻、魷魚 1 隻、穀飼牛金菇卷、雞肉軟骨串、蟹柳、獅子狗卷
配日式蒸蛋、野菜及珍珠飯



日式蒸蛋 ... 好滑的


食呢個和風紙上燒有步驟的 ... 要跟著『紙上燒之達人秘技』
1.  首先,燒油份較高的肥牛卷及雞肉軟骨串


2.  燒海鮮 ... 因為之前牛肉的油香可以帶起海鮮的鮮味


3.  之後,可以炒菜 ... 野菜吸收了肉汁及海鮮的精華,份外惹味


珍珠飯伴有粟米及蟹柳 ... 賣相不錯
仲加了少少麻油 ... 很香口
提議食法是留到最後,利用鐵板上的肉汁餘香再加入醬汁同炒,炮製自家風味的炒飯
... 但太肚餓,等唔到喇 ... 就咁食


豚之選 ... 食物與上面的海之選一樣,所不同的只是將海鮮換上豚肉


我鍾意豚之選多D ... 肉汁鮮嫩,配上薑汁,一 D 唔覺油膩


套餐不包飲品的,加 HK$6 巨峰提子特飲


不過,有少少投訴
就是等太耐 ... 我地已經避開晚飯最多人的時間喇
但點了食物,都要等 30 分鐘至有得食 ... 餓到呢!!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子