UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年5月11日 星期二

在山頂過了一個好有意義的母親節 ~~

昨日講過兩隻小魔怪送我的禮物
但我地點過母親節呢?

有睇開我 blog 的朋友一定記得
我地參加了個 好有意義的母親節活動 ~~
有興趣可以去呢度重溫 http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=3797&prev=3812&next=3718


日期 : 2010年5月9日 (星期日) 母親節

地點 : 香港 山頂道花園 (山頂廣場)
活動 : 第六屆母親節揹水步行籌款
組別 : 溫馨組
路線 : 山頂道花園→山頂迴步徑→山頂道花園 (全程約一小時)


我地就係著呢件大會送的 t-shirt 去步行籌款
呢套是我家第一套親子裝 ... 我地唔太鍾意著親子裝 ... 總覺得太刻意喇
T-shirt 上的圖案好 cutie 的 ... 有一大一小的小水點揹著水 ... 勁貼今次的主題




我地去到山頂廣場已經人頭湧湧 ... 好多參加者已經到場了

 




義工姐姐好好呀...見到我攞住張印水紙唔識貼,即刻過來幫忙
幫我地 3 個印到幾靚 ~~




一陣我地就係揹住呢個裝住水的竹簍參加步行籌款
身體力行體驗力行去感受長途跋涉挑水之苦
而我最想兩隻小魔怪從中體會水的珍貴 ... 珍惜用水




我和爸爸的大竹簍裝大大支的 5 公升水

仲以為今次活動是由屈記蒸餾水公司贊助




小朋友的小竹簍裝一支 500ML 水





1 2 3 ... 起步




今次活動亦歡迎狗狗參加 ... 狗狗都要揹水的




家姐和細佬都有帶佢地的愛犬嚟 ~~







玩吓、食吓、影吓相,好快就行完全程 ... 以我地的龜速,一個鐘真係行完喎
行畢全程 ... 仲有一張証書及禮物包
個禮物包都好豐富的 ...最緊要有好合用的驅蚊貼及舒緩疲勞的撒隆巴斯鎮痛貼




咁叻叻 ... 少少奬勵 ... 奬佢地食至愛的雪糕雪條消消暑




一個咁有意義的活動,來年都要再參加 ~~

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子