UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年5月24日 星期一

有新相機用喇 ~~

都唔知點解我咁 "輪盡" ... 又跌相機

冇錯 ... 係又跌 ... 第二次喇

之前果部又係比我跌左

最心痛唔係要買過部相機

而係部機裡面的相 ... 有錢都買唔番的

雖然我 D 相 download 得好密 ... 但係都唔見了 2 日的相

...

..

...

我家男人頂唔住我成日 "哦" 部電話影的相好唔掂

就買了部新相機比我喇 Ricoh CX3




雖然有 3 隻色揀 ... 仲要有好 fancy 的粉紅色我都唔揀呢

揀左好 pro 的全黑色 ... 不過 ... 我的攝影技術完全唔 pro

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子