UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年4月5日 星期一

懷舊小菜飽點 ~ 大榮華酒樓@九龍灣

上星期同班好友好友聚餐,今日至有時間出文
平時同呢班大食積都係打邊爐 ,邊等邊食最方便 ~ 但食得多都悶
今次終於都轉食小菜 ~ 仲揀左勁多人的大榮華酒樓

之前就係因為怕左人多,又冇得訂枱,要在酒樓門口攞飛仔 ~ 等成個鐘至有位
奇怪喎,居然接受電話訂枱 ~ 仲要係晚市最旺時段 7 點的 8 人枱
唔知係咪新鮮感過了,定係經濟不景 ~ 7 點去到仲有枱,根本唔洗訂枱

嚟到大榮華一定要點的豬油撈飯
砵仔白飯配美味棧的頭抽及豬油 ~ 懶理高卡、高脂及高胆固醇,食完至算



點少得我的至愛鱔
今次揀了梅子豉汁蒸鱔
我覺得酸酸甜甜的梅子醬配肥美的鱔,好好味
但朋友覺得梅子醬同鱔唔多夾 ~ 真係好睇個人口味



另外,仲點了幾款懷舊家鄉小菜
砵仔蠔、韮菜蝦乾炒豬青肉、拖地叉燒、魚菘浸菠菜、五味雞



仲有酒樓阿姐極力推薦的臘腸卷
一籠八件點食 ??? 佢話 4 個人嚟食都點一籠,我地 7 個人點會食唔哂。
真係食唔哂包走,不過人地唔係成件包走,而係食個飽皮,包走條臘腸
吓 ... 比著我會食條臘腸,放棄 D 飽皮囉
最後呢籠臘腸卷都比我地食哂 ~~ 冇得剩

臘腸的精華 (臘腸油) 全部滲入飽皮內 ~ 好香好好味



平時,食完飯再 order 甜品我絶對贊成
但今次例外,因為個甜品又係勁 heavy ~~ 奶黃餡的馬拉糕
不過,熱騰騰香噴噴的馬拉糕擺在前面,真係好難抗拒 ... 又食了半件



今晚真係食了好多好多野
數完自己都嚇親,7 個人全部野食哂 ~ 冇包走

3 款小食、6 碟小菜、1 籠臘腸卷 (8 件)、1 籠馬拉糕 (4 件)、幾砵豬油撈飯

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子