UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年9月12日 星期二

【尖沙咀 樓上美食】泰式晚餐 ♥ 新泰東南亞餐廳

為食囡囡話好想食芒果糯米飯
所以這晚就去了食泰國菜喇 !!!



為食妹一坐下,就點了杯冰凍的芒果沙冰 HK$38 降溫
芒果沙冰大大杯又不太甜,真是超解暑 ~~



點了客我倆都鍾意食的 ... 椒鹽軟殼蟹 HK$78
軟殼蟹的炸漿不太厚,炸得又酥又香,清爽不太油膩



椒鹽軟殼蟹裡面有很多香口又惹味的炸蒜粒
本來不太餓的我,也要點多碗油飯 HK$25
用這些鹹鹹地又香又脆的炸蒜粒來拌飯,真是一陣就食清一大碗飯



蜜糖燒肋骨 HK$88
豬肋骨不會燒到太乾,入口夠 juicy,加埋甜絲絲的蜜糖醬汁,好好食呢 !!!



甜品是囡囡期待的 ... 芒果糯米飯 HK$62
有半個芒果,芒果香又多汁,稍嫌酸了少少
黑白糯米各半,軟軟糯糯,配搭甜中帶微鹹的椰漿,令人食不停口


新泰東南亞餐廳
香港 九龍 尖沙咀 北京道 12A 號 太子集團中心 8 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定 

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子