UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年9月4日 星期一

【旺角 樓上美食】值得推介的午餐 ♥ Romanne Leisure Concept



上次與囡囡嚟食過午餐
這次與囝囝在附近添置完開學用品,又上嚟開餐





大熱天時,先點兩杯冰凍的餐飲降溫 ... 凍咖啡和凍奶茶
我們兩個大頭蝦只顧飲,相都忘了影,食食吓飯至記得補番張飲品的相



午餐包餐飲、餐湯或沙律
囝囝揀了甘筍忌廉湯,我就揀了好健康的沙律

 

午餐的選擇好多 ... 有 15 款
漢堡包、意粉、日式飯餐、沙律和三文治都有



囝囝好快就揀好,因為有他至愛的鰻魚和玉子的組合 ... 和風烤鰻魚玉子燒珍珠飯 HK$92



大大件又夠厚身的鰻魚,配埋同樣厚身的玉子,再加上特製醬汁的珍珠飯
真是啱哂為食囝囝的口味



儍媽本來想再 encore 上次試過香濃又惹味的喇沙
但是見到餐牌有我至愛的海膽 ...



所以最後點了 ... 海膽醬 鮮蝦意大利麵 HK$78



意大利麵煮得好乾身,每條意大利麵都吸滿海膽醬汁,所以顏色呈橙黃色
入口亦有濃郁的海膽味道,鮮蝦大大隻爽口又彈牙,大愛呢 !!!



為食囝囝還睇中了這兒的下午茶餐 ... 烤魷魚鬚配檸檬海鹽蕃薯角
下次要嚟試下先 ~~



Romanne Leisure Food Concept
香港 九龍 旺角 砵蘭街 215 號 朗晴坊 7 樓




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子