UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年9月14日 星期四

【銅鑼灣 樓上美食】韓式午餐 ♥ Bingo & Cook

之前與儍爸去了 Bingo & Cook 撐枱腳慶祝結婚周年
囝囝睇過相片之後,又話想去食炸雞和魷魚

這日終於有時間帶囝囝嚟試下 ...



餐廳的食物份量比較大,儍爸點的 ... 生菜包肉 HK$210 ... 也是份量十足

生菜包肉是冷盤來的
清爽不油膩的白煮肉肉味很香很濃


拌食的醬料和配菜也很豐富,有辣醬、生菜、辣椒絲、醃蘿蔔和泡菜


無論單吃、點韓式辣醬或者醃菜包著食都好好味
而我就最鍾意用生菜、醃蘿蔔和辣醬包著一起食,又酸又甜又咸又辣,味道好豐富


韓式炸雞有原味、醬油和甜辣醬三款口味
多心的我就點了 ...  半份甜辣醬 +半份醬油味 韓式炸雞 HK$158


除了炸雞,,仲有栗米和薯仔


炸雞外皮酥脆又不油膩,裡面的雞肉嫩滑又多汁
外面包著兩款不同的醬料 ... 醬油和甜辣醬

囝囝鍾意咸中帶點甜的醬油味炸雞
而儍媽和儍爸就鍾意又甜又辣,味道較惹味的甜辣醬炸雞


大食的我們還多點了客 ... 海蝦炒飯 HK$85


炒飯面有很多炸魷魚圈,炸得酥脆又惹味
裡面的配料很豐富,除了海蝦,仲有帶子、青椒和魷魚粒

炒飯較濕潤,應該加了少少醬汁去炒,飯粒飽滿,口感煙靭,味道不錯
跟炒飯附上一小碟蔬菜沙律,食完咁多香口菜式,來個清新蔬菜沙律 refresh 一下


Bingo & Cook
香港 銅鑼灣 駱克道 487-489 號駱克駅 2 樓


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子