UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年6月28日 星期三

【九龍城美食】抵食泰菜 ♥ 倪姐泰國美食

這晚儍爸想食泰國菜
好自然的去了泰國菜林立的九龍城搵食喇 !!!



路過這間剛開業不久的倪姐泰國菜館,見到咖哩炒蟹半價 ... 咁抵食當然要試下


一坐下,大小魔怪就點了杯泰式奶茶和椰青解渴


燒烤雞和豬各 2 串 @HK$12


熱騰騰、圓碌碌的芝士炸蝦丸爽口彈牙,加埋裡面流心的芝士漿,好好食呢 !!!


我和儍爸好期待的 ... 咖哩炒肉蟹
原價 HK$299 現在新開優惠價 HK$150 就食到,超抵呢 !!!

有成隻肉蟹,不是細細隻果點,都幾大隻
肉蟹泡過油,食落很香口,咖哩汁味道香濃又嫩滑
多點了客薄餅點咖哩汁和青辣洋蔥一起食,咁就唔會嘥哂 D 精華



我和儍爸拆蟹的時候,兩隻小魔怪就食 ... 蝦頭羔炒飯 HK$65



最後,仲送了一人一碗甜品 ... 西米露
西米露不太甜,裡面有很多芋頭粒,有芋香又有椰汁香


倪姐泰國美食
香港 九龍 九龍城 侯王道 9 號 地下 A 舖
https://www.facebook.com/ngaijeithaifood/

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子