UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年3月16日 星期四

【旺角區】好食又自在的樓上 Cafe ♥ Romanne Leisure Food Concept


旺角有很多食肆,但是食物質素和服務都好參差
朋友最近介紹了一間無論環境、食物和服務都唔錯的樓上 cafe
地點仲好易搵 ... 就在朗豪坊隔離



開放式廚房,開揚的設計,加上簡潔的佈置 ... 予人舒服的感覺


我們安排坐在靠窗的高枱,有自然光線和街景陪伴進餐,心情都好點


午餐也蠻多選擇 ... 店員話餐牌會每兩個星期更換一次
價錢由 HK$58 - HK$98 一客 ... 包了餐湯、主菜和飲品


是日餐湯是蕃茄湯 ... 蕃茄味道濃郁,酸酸甜甜的好開胃


我的 ... 美國馬拉蜆流心蛋喇沙 HK$88
喇沙的賣相很對辨,將我唔食的螄蚶換上美國馬拉蜆,真是啱哂我 ~ ~
湯頭鮮味香濃,帶點椰香,米粉吸滿濃湯,很惹味


囡囡的 ... 香脆炸雞胡麻柚子丼
炸至香脆的雞件皮脆肉嫩,加上胡麻柚子醬味道清新又好伴飯 ~ ~


食飽飽,嘆番杯飲品享受下陽光和街景 ... relax ... 


Romanne Leisure Food Concept
香港 旺角 砵蘭街 215 號朗晴坊 7 樓



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子