UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年3月3日 星期五

經濟實惠【窩心又滿足的 ♥ 日本料理】赤山風味料理

儍爸約了朋友飯聚
我又帶兩隻小魔怪去食我們至愛的日本料理





有刺身、卷物、刺身飯、壽司、爐端燒、天婦羅、拉麵、鍋物 ...
想食咩就自己 tick ...
今日就由最細的囝囝話事,幫我們點菜 ...



開來個開胃冷盤 ... 味付螺肉 HK$26



囝仔又幾醒目喎 ... 點了兩款招牌菜
赤龍卷 HK$78 + 赤龍壽司 HK$32



赤龍卷和赤龍壽司的材料好豐富 ...
新鮮無腥味的海膽,鮮甜彈牙的赤蝦,仲有爽爆的蟹籽
全部都是我鍾意食的刺身,現在配搭在一起,一次過食哂落肚 ...



成條龍咁的就是赤龍卷
赤龍壽司有成隻赤蝦,加成塊海膽和蟹籽,真是大滿足呢 !!!

連蝦頭都唔會浪費,炸到脆卜卜,連殼都食埋



巨鰻壽司 HK$32
鰻魚大大件又夠厚,燒至焦香,肉質肥美嫩滑



燒魷魚筒 HK$56
魷魚不會燒到太乾,肉質軟嫩又有彈牙



大大碟的 ... 鰻魚炒飯 ... 只是 HK$56 ... 絶對抵食
裡面仲有很多鰻魚,加埋金菇和粟米粒食落去很有咬口



最後,還送上清甜的蘿蔔湯暖暖胃,窩心又滿足的一餐



赤山風味料理
香港 九龍 崇鹷街 33 號 新蒲崗廣場二樓 C38-C39A
https://www.facebook.com/hk.akayama/




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子