UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年7月22日 星期五

蒸出真【鮮】味 ♥ 快速煮意 ... 土魷蒸肉餅



上班前預備好晚餐的食材,諗住放工後刴碟好好伴飯的土魷蒸肉餅

點知 ... 收工返到屋企 ...
媽媽已經幫我做好一大碟土魷蒸肉餅

平時我會貪方便會買攪好的豬肉碎
但我家三隻大小魔怪都話唔好食,都是鍾意食手刴的肉餅

今次有婆婆親手刴的土魷蒸肉餅,你三隻大小魔怪真是有口福喇 !!!



上次試了用 PureLiving Umami 蒸鮮鍋來做了餐非常滿意的海鮮蒸鍋
今次試下用來『蒸』土魷蒸肉餅 ~ ~


紅卜卜,成個紅蘋果的蒸鮮鍋,外型不錯,放在廚房都幾 sharp 醒 ~~


土魷蒸肉餅 :

食材:
半肥瘦梅頭豬肉 $30、土魷 (乾魷魚)一隻

做法:
1.  先浸軟土魷 (約一小時)
2.  豬肉切片,再切成肉粒方便手刴,然後將肉粒刴成肉糜
3.  肉糜加生粉、糖和水,用手攪拌成肉醬
4.  土魷切粒後加入肉醬攪拌
5.  加適量豉油作調味就可以
6.  以大火蒸 7 分鐘就食得


PureLiving Umami 蒸鮮鍋以獨有高科技 10 秒產生噴射加熱技術蒸熟食物
快速鎖緊食物的營養和鮮味
蒸出來的肉餅面層有大量肉汁,肉餅唔會又乾又實,食落去很 juicy 又彈牙




More Information :
PureLiving 潔淨生活家 


** 產品及產品資料由品牌提供

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子