UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年7月22日 星期五

甜品超好食的 ... Lunch buffet @W-Hotel

一大班為食同事又出動 ... 去食 buffet
本來諗住 BOOK 紅磡都會海逸酒店的 ... 實在太掛住好肥美又新鮮的生蠔
可以去呢度重溫 http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=6337
可惜,最近它的 lunch buffet 不提供生蠔 ... 太失望喇 !!!
咁 ... 就試新野 ... 其實不新喇,只不過我未試過啫

2011年7月15日下午
Lunch Buffet @ Kitchen‧W-Hotel
尖沙咀 柯士甸道西 1 號 香港 W 酒店 6 樓
HK$228 成人 / HK$200 小童
 
超正 ... 有海景位坐
但是天氣不好,又有一大堆貨船遮位個維港靚景 ... 嘥哂



另一邊望到西隧入口


在座有兩個 7 月之星
咁啱見到好貼題的中式萬壽無萬彊瓷杯仔 ... 即刻拎返去送比壽星喇
原來是冇味精靚湯合掌瓜豬腱湯及



中午冇生蠔供應,只有青口龍蝦仔
龍蝦仔又要剝殼又少肉,冇食到
青口好淡,冇味道
最好食都是三文魚,好香不太咸又不腥


沙律款式好多,有雞、菇、蝦,而且菜蔬種類齊全



刺身種類多亦很新鮮 ... 有八爪魚、三文魚、象蛂蚌、赤貝、甜蝦、北寄貝等
最值得讚的是厚切的三文魚,新鮮又肥美
不過,壽司飯就太乾太硬


成部機即場切原條巴馬火腿 ... 好危險的,不要自己動手切,記住找服務生幫忙
同事們都不太鍾意巴馬火腿切得太碎太薄,但我又好鍾意喎
薄薄地夾餅吃或者就咁食都得,味道啱啱好,不會太咸




有好幾款芝士,有軟有硬的,每款都試一點,味道亦是有濃有淡
... 好幾款都好食,值得一試


不要以為這款湯用中式的萬壽無彊湯碗盛裝,就是中式湯水
其實是西式湯,仲是是好特別的咖喱青口薯蓉湯
... 有陣咖喱味,好濃的薯蓉,但不太覺青口味,好似飲緊溝淡了的咖喱汁咁



熱食不太吸引我

只食了碗泰式冬蔭公湯麵,有油麵和金邊粉兩款任擇,仲可以加泰式辣粉
... 冬蔭公湯底好好飲


最吸引我及最期待的甜品時間
甜品款色多,賣相又靚 ... 而且全部都好好食的
綠茶 MOUSSE ... 好濃好滑的,一定要試
椰子甜點 ... 好少食到的甜品,不太甜,好好味 ... 一定要試



綠茶蛋糕、芒果朱古力夾餅、咖啡蛋糕 ... 全部都好有水準
我推介這款朱古力香蕉蛋糕 ... 好好食 ... 一定要試 


總括來說,食物夠新鮮,水準及質素亦很高
中式食物不太推薦,但西式食物及甜品較好
這餐也合我的口味,但男同事們的意見就不太好
可能冇他們的至愛生蠔及雪糕 ~ ~
都是紅磡都會海逸酒店啱他們口味多 D

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子