UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年7月29日 星期五

好食推介 ... 來自日本北海道的 Gelato ♥ 金枕頭雪糕

天時暑熱最正的活動就是 ... 行商場嘆冷氣及食雪糕
上星期日逛完尖沙咀 The One,就嘆了個雪糕 ... 真爽
仲要嘆了我的至愛榴槤 ... 金枕頭雪糕



Milkissimo (Hokkaido Hakodate Gelato Da 41'N)
尖沙咀 彌敦道100號The ONE L406號舖


店名『Milkissimo』中的 issimo在意大利文是頂級的意思
全個店名可解作頂級的牛奶

Hakodate Gelato Da 41°N 是
意大利羅馬和北海道函館在相同緯度:北緯41度上連成一線的意思
當軟滑煙靭的意大利雪糕遇上香濃的北海道牛奶,結合出全新的味覺享受




採用北海道函館近郊農場的牛奶、時令生果及蔬菜製成

每日有多款口味選擇,隨著不同季節提供時令口味

好似現在盛夏的季節,就推出了我的至愛榴槤 ... 金枕頭雪糕




自選兩款口味雪糕 @HK$39 ... 兩款口味較抵,好似只是比一款口味多幾元

家姐的石榴+荔枝雪糕細佬的金枕頭+荔枝雪糕




冇錯 ... 杯金枕頭雪糕是細佬自己揀的 ... 不是我揀的
他好似我咁鍾意食榴槤,自己可以食到一粒榴槤肉的
 ... 他咁細,當然不可食太多喇,每次只准他食一粒肉咋

講番杯金枕頭雪糕,好香濃的榴槤味,應該是金枕頭香味,仲有少少榴槤肉的

荔枝味都不錯,好香荔枝味,清甜味一點也不像是人工添加的

石榴味就淡了少少,但都不錯




凍香濃朱古力 HK$20

睇顏色都知有幾濃 .... 真是好濃好濃的朱古力味

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子