UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年7月16日 星期六

食以外的泰國手信


早前收到友人遊玩泰國買的手信
除了有食得的泰國特產 ... 必買的豬肉乾、魷魚絲及椰子糖 ...
仲有這些 ....



其實自己去泰國多次,都冇入過 NaRaYa 店逛
總覺得它的袋太 cutie,不太啱我 ... 最主要是不鍾意它個大蝴蝶結
但友人送我這個袋真是太合我心意,易襯的炭灰色,大大個,返工去街用都咁啱
最緊要是冇了個大蝴蝶結 ... 多謝你喔 !!!




這個是送比囡囡的
粉紅色兔仔圖案啱哂小公主



估不估到這個可愛 bear 是咩 ???



估到嗎????
是 ...
環保袋 ... bear 頭裡面收藏了個環保袋
好靚的啡白間條布袋
平時出街當作一個可愛的裝飾品掛在袋子



小巧輕便的八仙薄荷香筒


包裝及 size 很似潤唇膏
其實用法與 HK 的『白X油』差不多
包裝紙上有中文的用法及功效
治傷風鼻塞、提神醒腦、頭暈昏眩、暈車、暈船
粉紅色為中間部份,連接住嗅劑及擦劑兩部份
一邊是 嗅劑 ... 放在鼻下深吸即可,鼻塞時吸兩下,即時暢通
另一邊是 擦劑 ... 搽在蚊叮蟲咬處,感覺清清涼涼的,止痕又止痛

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子