UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2010年11月25日 星期四

用小麥嚟舒痛???

上星期出席了 「長痛、短痛、不如不痛??? ... 舒痛小麥枕工作坊
有興趣可以到此睇返工作坊的情況 http://hk.myblog.yahoo.com/estertingho/article?mid=5625

送了其中一款小麥枕讓我回家試用 ... 就係下面呢個喇




Heat Wheat 舒痛護理系列 ~ 眼部軟墊 Eyezone Pack





  • 16 年高踞澳洲銷售第一
  • 榮獲澳洲官方註冊為一級醫療設備
  • 物理治療師選用 有效舒緩痛楚
  • 全球首家發現以微波爐加熱麥粒舒緩疲勞疼痛





小麥枕裡面的是精選澳洲天然小麥
經過獨有的 7 重超防護處理,確保無潮、無塵、無菌、無害蟲





使用方法:

熱敷:
功效 ~ 鬆弛雙眼繃緊肌肉、舒緩眼部疲勞及改善黑眼圈
用法 ~ 放進微波爐加熱約 30秒至 1 分鐘,待溫度至可接受溫度後,即可熱敷


冷敷:

功效 ~ 改善眼部浮腫及眼袋、發燒降溫及舒緩牙痛
用法 ~ 放入冰箱內冷收藏 1-2 小時後,即可使用





雖然呢個是眼部軟墊,但我覺得它的 size 小巧 ... 蠻好用的
可以熱敷舒緩肩痛及小腿痛
又可以敷在肚舒緩經痛 ...




我試過用微波爐叮熱後,敷在肩膀,一邊上網一邊敷 ... 勁舒服
叮熱後的小麥枕飄出陣陣小麥的香味 ... 好似一杯熱熱 香噴噴的麥片咁

另外,我都試用冷敷,放冰箱冷凍 2 小時敷眼 ... 真的好方便
我覺得冷凍後的小麥枕冇冰墊咁冰凍,溫度啱啱好
涼涼地的感覺,敷在眼好舒服 ... 真的可舒緩眼部疲勞




舒痛小麥枕有多種設計 ... 一定有一款啱你的

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子