UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月12日 星期二

Day 5 (晚餐) ~ 定山溪溫泉 (7 Nov 2007)

老友終於記得比番 D 靚相我啦!

大家可以睇吓我地呢晚食的晚餐有幾豐富, 碟碟菜精緻呢好味到呢 ~

絶對睇得又食得完温泉著住浴衣去餐廳今飯, 好地道 呀!!


前菜
               
  刺身盛

  魷魚豆腐

  煎秋刀魚

  呢個好特別, 我諗你地一定估唔到係咩嚟 .... 係新鮮帶子柱加黃芥末醬, 酸酸地好好味

  鷄鍋                 

  甜品     
       

大家有冇發覺張枱墊好靚靚呀!!

上面列哂成個北海道每個地方盛產的名物
好似函館盛產海胆及魷魚
余市盛產士多啤梨及各種水果  ....

我地梗係唔執輸攞番兩張收藏啦!!!

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子