UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月1日 星期五

都係鐘意迪迪尼多D

家姐昨日玩到好攰呀, 所以今朝瞓晏左, 連我返左工佢都唔知.

我好開心呀!!
昨日家姐同我講佢玩得好開心,
梗係喇係呢個悶到發謊的暑假我地兩個特登放假陪佢去海洋公園玩左一日喎.

佢真係好開心, 我見到佢睇海豚表演時, 真係好專心, 仲好落力鼓掌
昨日我仲問左佢一個問題, 就係佢鐘意迪迪尼定海洋公園多D,
佢好用心諗左一陣再回答 "兩個都鐘意"

仲我再話 "如果得一日假期陪佢去玩, 會揀邊個???"
佢又諗了一陣回答 "迪迪尼" ... 梗係喇, 海洋公園都冇公主及城堡, 佢係 "渟渟公主"

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子