UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月19日 星期二

我今日玩得好開心呀

呢句就係家姐一見到我講的說話, 佢話今日遊船河玩得好開心啊!

昨晚家姐去左細姑媽屋企過夜
方便今朝一早去遊船河 ...

要返工, 冇我份呀
淨係放工 join 埋五隻燒豬食飯咋
... 家姐, 表哥, 表姐, 細姑媽及細姑丈曬到紅卜卜
全部變哂燶左的燒豬

佢不知幾乖, 冇發脾氣, 又肯食野喎 ... 日日係咁就好喇

表姐仲送左副黑超比佢

細姑媽: 遊船河好好玩, 下次記住預埋我份, 我會聽話的
以上說話係家姐講比細姑媽聽的

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子