UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2008年8月22日 星期五

9 號風球

9 號風球 "鸚鵡" 又多一日假期 ~~
最開心都係兩隻小魔怪, 又可以黏住我地

晨早八點唔洗返工梗係再瞓啦,但比兩隻小魔怪噪醒,瞓唔返

見冇雨咪諗住落街食早餐,但細佬黏住。。。又冇得去

好彩咋,轉頭已經落雨,仲要落到咩都睇唔到。。。早餐??? 唯有食即食麵

之後同家姐整返個黑加侖子啫喱做今晚的飯後甜品先
  D 黑加侖子啫喱倒左入杯, 好似一杯杯的紅酒咁

打風最好的節目就係睇戲, 所以小魔怪家庭影院又開幕啦

睇咩 VCD???
... 梗係一家細都啱睇的 "柴犬奇蹟物語"
故事改編自真人真事好感人, 睇到我濕濕, 家姐及細佬睇唔睇得明我就唔知
但佢地好鍾意隻狗狗, 家姐仲記得狗媽媽叫 "麻里", 三隻狗 BB 叫 "包" "剪" "揼"

改編自真人真事,2004年10月23日下午5時56分,新潟縣發生6.8級地 震。石川家的爺爺優造及小孩阿彩,受了重傷被困在瓦礫中,就在此時他們聽到了家中柴犬麻里的聲音,牠更不顧安危,一邊照顧自己的孩子「包」、「剪」、 「揼」,一邊叫喚優造和彩子給予他們生存的勇氣。最後自衛隊趕到把所以居民救了出來,可是卻遺留麻里和三隻小狗在災區 !

在沒有食物下,麻里仍然盡力守護著三隻小狗,在避難所的阿彩和哥哥亮太得知暴風雨快來臨,兩人決定開始展開他們的拯救計畫!究竟麻里和小狗們可以獲救嗎?牠們跟石川家的家人可以團聚嗎?

《柴犬奇蹟物語》由梁家輝、梁詠琪、孫耀威、胡楓、Jacky仔感人聲演。


食完晚飯, 食返杯甜品先, 傻豬細佬以為啫喱係果汁, 好豪咁...乾杯

飲唔到, 咪 "不"嚟食囉

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子