UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2023年4月8日 星期六

【2023日本 北海道8日遊】札幌到著 ♥ 新千歲空港好玩好買。仲有好吃的蟹肉海膽便當


好耐冇出 post 啦 ~~
早前與儍爸去咗日本北海道 ~~
快樂嘅時光過得特別快 ~~
話咁快就 8 日嘅北海道之旅已經完結啦 ~~
等我呢隻蝸牛媽媽慢慢與大家分享我哋嘅北海道之旅 ~~


首先,講吓北海道札幌嘅新千歲空港
早機出發,一落機有啲餓 ...
本來想搵間便利店買飯糰食 ...
點知在搵 JR 途中 ...
在「國內線」航廈就被當地嘅地道美食和特產吸引著 ~~




新千歲機場國內航廈就好似大型百貨公司
呢度好熱鬧,除了遊客仲有好多本地人
基本上北海道特產和手信都可以喺度搵到
好似六花亭、白之戀人、Royce、MUJI、Uniqlo、毛蟹、海膽 ...




而未食晏嘅我哋就被美食吸引著 ...


有多款用北海道在地食材製作的便當 ...


愛吃海鮮的我哋就揀了 ... 
蟹肉海膽便當 (1,480YEN) + 北海道町村農場的樽裝牛乳 (216 YEN)
在往小樽 JR 上欣賞著北海道風景慢慢嘆 ~~



而在離開札幌回香港的時候,不妨早點去機場食食買買 ...
除了北海道著名特產和手信,也有多間餐廳
仲有可泡露天風呂的新千歲空港溫泉 ~~


小朋友也可以到 Hello Kitty Happy Flight Park 玩玩 ~~


Doraemon 粉絲可以到 Doraemon Cafe 進餐 ...


和到旁邊的專賣店選購紀念品 ...



呢度也有 Royce' Chocolate World  


除了可以選購 Royce' 朱古力
也可以透過玻璃窗看到生產線的製作朱古力過程


check-in 後也可以繼續買買買 ...




而為食的儍媽就在上機前食多支 ... CREMIA 牛乳雪糕 (500 yen)
奶香濃郁嘅牛乳雪糕 + 鬆脆嘅白之戀人脆餅製成嘅脆筒
真是超好食,為這個旅程劃上完美句號 ~~



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子