UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2022年12月11日 星期日

【旺角 食記】女人街新開的一人前日式燒肉店 ♥ 燒肉 DON DON


在旺角女人街見到間新開張的燒肉店
喜歡嚐新的我哋就入去食個晏啦 ~~



這兒主打一人燒肉
除了獨食的一人枱,也有 2-4 枱人的 



我哋點了兩份最抵食的燒肉套餐 ...
100g 牛五花套餐或牛五花拼豬五花套餐只係 HK$48
包了日本珍珠米飯、和風湯、泡菜 / 迷你沙律


不過我哋兩個肉食怪就點了 200g 份量的肉
仲 +HK$12 轉了碗紫菜蛋飯 ~~

● 牛五花套餐〈HK$80 /200g〉


● 牛五花 + 豬五花套餐〈HK$75 /200g〉


肉的份量好足 ~~



肉冇醃過,燒好後隨自己喜好點醬汁來食 
有鹽味醬汁、日式燒肉汁、胡麻醬、韓式辣醬、蘿蔔蓉牛扒汁
仲有鹽和黑椒
一次過食到咁多口味又幾好喎 ~~


牛五花和豬五花都是薄切
牛五花兩面燒一陣就食得,入口才又香又軟嫩

豬五花帶著豬皮,燒至微焦
入口帶點脆又有油香又有咬口,拌飯一流 ~~


燒肉 DON DON
香港 九龍 旺角 通菜街 35 號地舖



** 以上分享是以我的口味、體質和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

** 本網誌內所有文章和圖片均屬本人所有,歡迎參觀。圖文如欲轉載,請先聯絡cheungester@gmail.com ! 如發現未經授權使用,本人將保留一切追究權利 ! 多謝合作 !

My Contact : cheungester@gmail.com (Ester Cheung)

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子