UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年9月22日 星期五

【灣仔 美食】中式午餐 ♥ 飲茶食點心 ♥ 東園酒家 宴會廰

小朋友放完暑假,開始上學了
媽媽們多返少少自由時間 ~~



儍媽就約了靚媽出來飲茶傾下偈 ...


沙律蟹柳春卷
炸得香脆又不油膩的蟹柳春卷不只啱愛吃香口食物的儍媽
也啱哂愛食蟹柳的靚媽朋友


原隻鮑魚雞粒酥
一客有 3 隻,鮑魚好大隻,賣相精緻又吸睛
鬆化的千層酥中間夾著蠔皇雞粒,再配上Q彈的鮑魚一起食,真是好滿足 ~~



黑松露海鮮餃
黑松露好香,外皮薄而軟糯,裡面包著滿滿彈牙的鮮蝦和鮮甜的帶子,好吃 ~~


濃湯節瓜浸魚肚
魚肚含豐富的膠蛋白,多吃對皮膚好好的
這客濃湯節瓜浸魚肚份量不少,裡面有很多魚肚 :)
吸滿湯汁的魚肚滑爽稠黏,節瓜也煮得夠入味



最後,當然要食埋甜品至滿足 ... 西米蓮茸焗布甸
其實儍媽不太鍾意食焗布甸,但是一上枱就被撲鼻的香味吸引 ... 食了一口
點知就出事 ... 比我追住食 ... 食了半客 ...

因為裡面加入了少少好香的芋茸
而我至怕的蓮茸份量不太多,所以不太甜
如果換番點細粒少少的西米仲好食



這兒的午市孖寶都幾抵食
可惜,兩個口食不到太多 ...
下次要搵多幾個靚媽嚟開餐先 ~~



東園酒家宴會廳
香港 灣仔 軒尼詩道 71-85 號 熙華大廈 地下及 1 樓
Facebook Fans Page https://www.facebook.com/tungyuenbanquet



** 以上分享是我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子