UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年9月18日 星期一

【太古城 美食】焙茶控注意 !!!! 京林屋 ♥ 新推出。香港限定 ♥ 焙茶料理



暑假尾聲
與囝囝去太古城的誠品睇書和買文具





行經明宮閣的時候
眼利的囝囝見到他至愛的抹茶甜品店 ... 京林屋



由於時間尚早 ... 11:30AM
仍未到午飯時間,店內未有食客,唔須等位 ... 當然入去食個晏先



京林屋香港店推出了三款焙茶料理 ... 林屋和食料理、京式鰻魚飯和金目鯛定食

我點了一客 ... 林屋和食料理 HK$88 +HK$20 配自選茶『桃味焙茶』



我的 ... 林屋和食料理先到,可以揀凍或熱的
之前在希慎店都飲過,鍾意它有陣陣桃香又有焙茶的甘香
食物未到,悠閒地嘆著桃香撲鼻的焙茶,邊欣賞外面的風景,蠻寫意的

熱的焙茶很抵飲的,附上一壺熱水,可以續飲 ... 大約可以泡 3 次茶
如果第一次飲的話,可以跟著店員講解或者附上的泡茶跟引就可以囉 !!!



我的... 林屋和食料理
配菜有北寄貝沙律、豆腐漢堡、芝士腐皮卷和原粒帆立貝
麵豉湯和主菜『汁煮鯖魚』,醬汁甜甜地拌飯一流



新推出的焙茶料理都有一碗焙茶飯
以焙茶代水去煮飯,煮出來的日本珍珠米吸收了焙茶香
食落去的焙茶飯有淡淡的茶香,很特別



囝囝的 ... 讚岐冷烏冬 HK$68



兩個為食怪,這日特別好胃口
食了咁豐富的料理,仲要食埋甜品

囝囝的 ... 抺茶啫喱雪糕 HK$58



儍媽的 ... 林屋抹茶芭菲 HK$88
是全日本首創的經典抹茶芭菲,亦是京林屋最受歡迎的甜品



林屋抹茶芭菲的配料很豐富
有抹茶雪糕、抺茶啫喱、水蜜桃、紅豆蓉、忌廉和白玉 ... 一層一層的疊在杯中
既有抹茶甘香又有水果甜香,一杯甜品有齊哂香甜軟滑多種味道和口感,超滿足呢 !!!



京林屋 KyoHayashiya
香港 太古城道 22 號 明宮閣 G406 舖

** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子