UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年6月5日 星期一

【旺角美食】神戶屋日韓放題

這日約了兩位靚媽出來食大餐,傾下心事,減下壓

食大餐 ... 最好就是去食放題
刺身、壽司、沙律、炸物、串燒、天婦羅、爐端燒 ...



這餐就由這盤咁豐富的刺身開始 
有友人喜歡的的三文魚、希靈魚、鮑片、北寄貝、鮑片
仲有我至愛的珍寶帶子、甜蝦、松葉蟹蟹鉗和北海道角螺
全部都鮮甜肥美,當然 encore 再 encore


而海膽和生蠔是送的 ... 訂位的客人每人送一份海膽或一隻生蠔
我們揀了兩份海膽和一隻生蠔


跟著,就是壽司時間 ...
平時放題很少食壽司,因為要留番 quota 食其他 ...
但是朋友仔就與我相反,很鍾意食壽司

見她點得咁開心,我又點了件辛辣又彈牙的芥辣八爪魚軍艦
仲有油潤甘香的藍鯺拖羅蓉軍艦


接著,到爐端燒 .,.
芝士燒黃金沙律開邊蝦,面層的芝士混入了沙律醬,食落去無咁 heavy 
北海道燒扇貝配粟米白汁,燒到啱啱好不太乾


蝦怪一次過點了四款不同煮法的蝦 ...
香脆不油膩的吉列大蝦、惹味的鹽燒活海蝦、酥脆的蝦天婦羅


仲有好特別的韓國薯仔蝦,用薯絲包著蝦去炸 ... 金黃色、脹卜卜的賣相不錯
炸到外脆內軟的薯絲和鮮味爽口的蝦,口感和味道都很豐富


韓式朱古力炸香蕉和榴槤炸彈兩款炸物都是外脆內軟,炸到黃金香脆
韓式朱古力炸香蕉味道又甜又香,榴槤炸彈裡面又香又熱的榴槤蓉,啱哂我這個榴槤怪


飲品也有多款選擇 ... 
果汁、汽水、凍茶 ... 連韓國啤酒都有



最後,當然要食埋甜品至滿足 ... 啫喱、牛乳奶凍和椰汁雪條


神戶屋日韓放題
香港 九龍 旺角 西洋菜街一號 兆萬中心 8 樓




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子