UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年3月6日 星期一

【關西鐵道遊】令人難以抗拒的 🍓 士多啤梨下午茶 ♥ Afternoon Tea TeaRoom

其實不是女士至鍾意 shopping
在今次關西之旅就知道我家的男子組比女子組更鍾意 shopping

話說當日在大阪阿倍野
我們一家四口分了兩組 ... 男子組和女子組 ... 各自活動



本來大家都各自在商場 shopping
男子組當然逛男裝和玩具 ...
女子組就逛女裝、飾物、精品 ...
但我和囡囡逛了無耐就被這張 poster 上紅卜卜的士多啤梨甜品吸了入去 ...


每年一月至三月是日本士多啤梨的當造期
所以推出了以當季的日本士多啤梨為主要食材的『期間限定』下午茶餐 


我們點了一客 4 品的士多啤梨甜品下午茶餐 1,720YEN


以圓形滕籃盛裝 ... 賣相很精緻
4 款士多啤梨甜品配一壺紅茶


全部甜品都好吸引 ... 


就由雪糕開始 ...
曲奇很酥脆,微酸的乳酪雪糕配埋杯底香甜的士多啤梨醬一起食,味道清新又開胃


接著到英式鬆餅配紅莓醬
鬆餅仲暖笠笠,外面脆裡面鬆軟,一撕開就聞到很香的牛油味
我鍾意加少少香甜的忌廉和酸甜的紅莓醬一起食


之後,到杏仁脆餅配士多啤梨醬
仲有件好好食的士多啤梨蛋糕,我食了一小啖就比囡囡食哂囉 !!!


一整壼的紅茶,足足有 3 杯份量
用岡山縣產的茶葉,滲出淡淡的茶香,訧咁飲都覺得順口又甘甜
但囡囡就鍾意加片檸檬落去,多聞檸檬香味仲好飲


我們兩個儍瓜看著枱上包得精緻的糖粒
才發覺原來這兒就是我們好鍾意逛的日式歐風雜貨店 Afternoon Tea 的咖啡店


店外有賣 Afternoon Tea 自家的茶葉、餅乾等 ... 
可以買些返去當手信呢 !!!


Afternoon Tea TeaRoom
大阪府大阪市天王寺区悲田院町10-48
天王寺ミオ プラザ館 3階



** 以上分享是以我的口味、喜好及情況作出分享和感受,一試 / 合用與否請自行決定


2017 日本關西鐵道遊

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子